Facebook Sayfamız
Rastgele Foto
070520121213292573482 3_mayis_turkculuk_gununde_mehteran_gosterisi cf5_9999999999999 mehter
Ekim 2015
P S Ç P C C P
« Eyl   Kas »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

Archive for Ekim, 2015

Dost kolay bir söz değildir .Herkes dost olamaz.Dost olabilmek içinkarakter lazım,anlayış,dürüstlük ve bunun gibi daha bir sürü vasıf.Dost dediğin uzak bile olsa her daim senin yanında olduğunu hissettiren bir varlıktır.Moraliniz çok bozuktur mesela.Ararsınız ona sadece çok kötü olduğunuzu söylersiniz.O zaten o an size nasıl ulaşacağını düşünür sadece.
Dost sıcaklık demektir.Dost kardeş gibi bildiğindir.Onu kendi kardeşinizden farksız gördüğünüz an sizin hakiki dostunuz olmaya hak kazanmıştır zaten. Arkadaş ve dostun arasımda dağlar kadar fark vardır
Arkadaş selam verip geçtiğindir.Dost bir derdini dinlemediğinizde içinize dert olandır.Öyle bir bağ ki bazen kardeşine bile gerek kalmaz dostun yanındaysa.Herkes olamaz dost .Saat 2-3 demeden kim gelir yanuna kimyanında olabilir?Bazen kardeşin,annen,baban bile sana sırtını döndüğünde dostun senin her zaman yanındaolur.Mesela beşer şaşar derler.Yanlışında arkasından gidebiliriz bazen.Ama dost bunu ilk gördüğünde seni uyarandır.Başkaları seni eleştirirken o senin nasıl ıslah olacağını düşünüp durur.Hiçbir menfaati olmasa da bunu yapar dost.İşte burda ham mı has mı diye belli eder kendini.Dostun yeri her zamam,heryerde ayrıdır.
Dışarda yanında rahat olabildiğindir.Ona hangi espriyi yaparsanız yapın kaldırabileceğini bilirsiniz.Çünkü o sizi olduğunuz gibi sever.Benimde özenle seçilmiş dostlarım vardır.Onlar benim ahiretimi bile kendilerine dert etmişlerdir.Bir günaha kalkışırken onlar durdurur bemnni.Hakiki dostlar iyi ki varlar.Onların varlığı huzur verici.Onları veren ALLAH’A hamdolsun..

Evet herşeyin tadını küçükken aldık biz.Hep beraber yemek yemenin ,yeni alınan ayakkabıların.kıyafetlerin,arkadaşların,dostların. Neden mi böyle?Çünkü o zamanlar hiçbir kötü his sarmamıştı kalplerimizi.
Mesela kıskançlık yoktu,fesatlık veya birbirini çekememezlik yoktu.Herşeyin tadı farklıydı işte.Güzeldi.Şimdi o eskiden tadına vardığımız gibi hiçbirşeyin tadına varamıyoruz maalesef.Küçükken mutluyduk.Samimiydi çünkü herkes.Mesela bir arkadaşımız ayrılınca yanımızdan kimse konuşmazdı onun arkasından.Çünkü buna gerek duymazdık.
Eğer bir yanlışı olduysa oturur konuşur hallederdik.Şimdiler de kimseye hatasını söyleyemez olduk,söylemeye çalıştığımızda hep hatalı biz oluveriyoruz maalesef.Diyorum güzeldi küçükken.Su şakası yapardık birbirimize.Bianda koca koca balona su doldurup birinin üstünde patlatır sonra kaçardık.
Okuldan kaçıp yemek yemeye gider sonra kapı zillerini çalar insanları çıldırtırdık.Güzeldi yahu iyi ki yaşamışız diyorum.Hiç unutmam akşam ezanı okunmadan mutlaka evde ol derdi annem.Akşam ezanı okununca bir korku salınırdı resmen içime ya bir şey olur diye.
Tembihli çocuklardık biz.Futbolu çok severdim ben mesela .9aylık diye bir oyun vardı onu oynar yenilince sinir olurdum.Sinirden ağladığım günleri de çok iyi hatırlarım yani.Ben çoğu zaman çocukluluğumu çok özlüyorum.
O zamanlardaki halimizi,saflığımızı,birbirimize bağlılığımızı çok özlüyorum ben.Şimdi sorsalar döner misin diye hiç tereddüt etmeden evet diyebilirim.Çünkü o zamadaki tatların hiç birini şimdi alamıyorum ben .Şimdi belki et yiyoruz huzursuzca.Ama ozamanlarda salça ekemek yiyip oyuna koşup mutlu olabiliyorduk en azından .

GİRMİŞ.ÇOCUKLAR PALYAÇO ANNE PAYAÇO BABA DA SEVİMLİ Bİ KEDİ KILIĞINDA ŞUAN. ONLAR EVE EKMEK GÖTÜRMEK İÇİN YAPIYOLAR BUNU.BİRİLERİNİN GÖNLÜNÜ YAPARAK KARINLARINI DOYURMAK İÇİN.ZEVK İÇİN KİM KİMİ EĞLENDİRİR Kİ. AMA BUNA İHTİYAÇLARI VAR.AMA GÜZEL DEĞİL Mİ TAM Bİ AİLE DAYANIŞMASI RESMEN.BABA TEK KALKIŞMAMIŞ BU İŞE. AİLECEK BİR OLUP HEP BERABER PARA KAZANMA PEŞİNE DÜŞMÜŞLER.MİLYONLARCAİNSAN EN SAÇMA NEDENLERDEN BOŞANIRKEN ONLAR DAYANIP BİRBİRİNE ASLINDA HERŞEYİN BİRLİKTE ÇOK DAHA GÜZEL OLABİLECEĞİNE İNANMIŞLAR.
ENDOĞRUSUNU DA YAPMIŞLAR AÇIKÇASI.AKŞAM EVE GİTTİKLERİNDE GÖNÜL RAHATLIĞIYLA YİYEBİLECEKLERİ EKMEKLERİ VAR EN AZINDAN.BAŞKALARI GİBİ SOFRASINDA ET OLUP KAVGA EDEN DE VAR,LÜKS EVLERDE OTURUP HİÇ BİRŞEYİN KIYMETİNİ BİLMEYEN DE .AMA ONLAR ONLARDAN OLMAMIŞ.AZ OLSUN AMA GÜLEREK EKMEK YİYELİM DEMİŞLER BELLİ.EVET EKMEĞİ KAZANIRSIN BELKİ HELAL BELKİ HARAM AMA ONU NASIL YEDĞİN DE Bİ OKADAR ÖNEMLİ ASLINDA.KIYMET BİLMİYORUZ BİZ.NELER SERİLİYOR DA ÖNÜMÜZE A ĞIZ BURUN KIVIRIVERİYORUZ.KİMİSİ AÇ GEZER ŞÜKREDER,KİMİSİ HAYATINDA AÇLIK NEDİR BİLMEMİŞTİR AMA DAHA ŞÜKÜRN ETMENİN FARKINDA BİLE DEĞİLDİR.HAYAT
BU.BURASI HERŞEYİN SINIRLARLA DOLU OLDUĞU Bİ YER . ÇÜNKÜ SONU ÖLÜM OLAN Bİ YER BURASI.SEVİNCİ BİLE KURSAĞINDA BIRAKILAN Bİ YER
.HA NEDENDERSEN EĞER.TABİKİ BUEDAN DAHA GÜZEL BİR YERİN VAR OLDUĞUNA ISPAT İÇİN,YANİ AHİRET YURDU İÇİN.ORDA TÜKENMEZ MEYVELER İSTEMEDİĞİN KADAR YOLLAR,TÜM SEVDİKLERİN VAR .EN GÜZEL YANI DA NE BİLİYO MUSUN SONSUZ BİR YER AHİRET YURDU.ZAMANIN VE MEKANIN SINIRSIZ OLDUĞU BİR YER .İYİ K ORASI VAR YOKSA BOĞULACAĞIZ BU DAR-I DÜNYADA.KİMİ KREDİ KARTININ BORCUNU ŞUAN BURDA Bİ AİLE VAR DIŞARDA .BİR BABA BİR ANNE İKİ DE ÇOCUK.. HEPSİ AYI AYRI KILIĞA ÖDEYEMEDİĞİ İÇİN HAPİS YATAR KİMİ DE BABASININ MİRASININ SADECE KENDİSİNE KALMASINI İSTERKEN YAPTIĞI HIRSIZLIKTAN DOLAYI .DÜNYA GARİP BİR YER . TAPILACAK,SEVİLECEK PEK BİR TARAFI YPKTUR ASLINDA VESSELAM..